Uvjeti kupnje
Opći uvjeti poslovanja Ovaj dokument se ne arhivira (ne može se kasnije pristupiti), sklapa se isključivo elektroničkim putem, ne smatra se pisanim ugovorom, piše se na mađarskom jeziku, ne upućuje na etički kodeks. Za sva pitanja u vezi s radom web trgovine, procesom naručivanja i dostave, stojimo vam na raspolaganju na navedenim kontaktima. Ovi Opći uvjeti poslovanja odnose se na odnos između pružatelja usluga i korisnika na web stranici pružatelja (http://autoleder.hr/) i njegovim poddomenama. Ovi Opći uvjeti poslovanja stalno su dostupni na sljedećoj web stranici: https://autoleder.shoprenter.hu/vasarlasi-feltetelek-5 i mogu se preuzeti, te se mogu ispisati u bilo kojem trenutku s sljedećeg linka: [dodajte link]
PODACI O PONUDITELJU USLUGA
Autoleder Kft 1202 Budapest, Fiume utca 60A.
PDV identifikacijski broj: 23286577-2-13
OSNOVNE ODREDBE:
2.1. Pozivanje na zakone
2.2. Mogućnost izmjene pravilnika.
2.3. Davatelj usluga zadržava sva prava na web stranici, njezinim dijelovima i sadržajima koji se na njoj pojavljuju, kao i na distribuciji web stranice. Zabranjeno je preuzimanje, elektroničko pohranjivanje, obrada i prodaja bilo kojeg dijela sadržaja na web stranici bez pisanog odobrenja Davatelja usluga.
REGISTRACIJA/KUPOVINA
3.1. Opis uvjeta registracije i kupovine.
OPSEG PROIZVODA I USLUGA KOJI SE MOGU KUPITI
4.1. Opis opsega proizvoda, cijene, akcije, slučajevi pogrešnih cijena.
POSTUPAK NARUDŽBE
5.1. Opis postupka narudžbe.
5.1.1. Opis načina plaćanja. Načini plaćanja: Kartično plaćanje SimplePay sustavom: Putem SimplePay sustava možete sigurno i jednostavno platiti VISA ili Mastercard karticom. Nakon potvrde narudžbe, molimo unesite podatke o svojoj bankovnoj kartici. Bankovna uplata (prethodna uplata) zahtijeva sljedeće informacije: Primatelj: Autoleder Kft. Broj bankovnog računa: 10402977-50526582-90671008 Napomena: Molimo vas da navedete broj narudžbe u napomeni (možete ga pronaći u potvrdnom e-mailu) Za plaćanje gotovinom, iznos naručenih proizvoda možete platiti i osobno u našem uredu.
5.1.2. Opis troškova dostave. Metode dostave putem kurirske službe:
Dostava na kućnu adresu putem kurirske službe GLS. Proizvode koji su dostupni na zalihi šaljemo kurirskom službom u roku od 1-3 radna dana, dok proizvode koji nisu na zalihi šaljemo u roku navedenom u trenutnoj potvrdi narudžbe (obično 7-14 radnih dana).
Troškovi dostave:
0€ - 126€ u slučaju narudžbe u vrijednosti - 10€
127€ - 189€ u slučaju narudžbe u vrijednosti - 14€
190€ i više - 19€
Plaćanje pouzećem + 2€
5.2. Ispravak unosa podataka:
5.3. Potvrda narudžbe.
-
OBRADA I ISPORUKA NARUDŽBI 6.1. Narudžbe se obrađuju tijekom radnog vremena. Ako se narudžba izvrši nakon završetka radnog vremena, bit će obrađena sljedećeg dana nakon toga. Pružatelj usluga uvijek elektroničkim putem potvrđuje kada može izvršiti vašu narudžbu.
-
PRAVO NA ODUSTAJANJE
7.1. Sukladno Uredbi Europskog parlamenta i Vijeća br. 2011/83/EU, kao i detaljnim pravilima o ugovorima između potrošača i poduzetnika propisanim uredbom Vlade br. 45/2014. (II.26.), potrošač ima pravo odustati od ugovora bez navođenja razloga u roku od 14 dana od primitka narudžbe i može vratiti naručeni proizvod. Ako informacija o pravu na odustajanje nije dostupna, potrošač ima pravo na odustajanje u roku od 1 godine. Ako pružatelj usluga pruži informacije o pravu na odustajanje nakon isteka 14 dana od primitka proizvoda ili sklapanja ugovora, potrošač ima dodatnih 14 dana od dana pružanja tih informacija za odustajanje.
7.2. Detalji prava na odustajanje.
Jamstvo, odgovornost Kupovna garancija 8.1. U kojim slučajevima korisnik može koristiti svoje pravo na kupovnu garanciju? Korisnik može tražiti ostvarenje prava na kupovnu garanciju od pružatelja usluga u slučaju neispunjenja usluge sukladno odredbama Građanskog zakonika. 8.2. Koja prava korisnik ima na temelju svoje kupovne garancijske potražnje? Korisnik - prema vlastitom izboru - može ostvariti sljedeće kupovne garancijske zahtjeve: tražiti popravak ili zamjenu, osim ako ispunjenje izabranog zahtjeva nije moguće ili bi za tvrtku predstavljalo nesrazmjerni dodatni trošak u odnosu na ispunjenje drugih zahtjeva. Ako popravak ili zamjenu nije zatražio, ili nije mogao tražiti, može tražiti proporcionalno smanjenje naknade ili da korisnik o svom trošku popravi nedostatak ili popravak povjeri drugome, ili u konačnici, odustati od ugovora. Može preći s jednog prava na kupovnu garanciju na drugo, ali korisnik snosi troškove tog prijelaza, osim ako je to opravdano ili je tvrtka dala razlog za to. 8.3. U kojem roku korisnik može ostvariti svoje pravo na kupovnu garanciju? Korisnik (ako se smatra potrošačem) dužan je odmah, ali najkasnije u roku od dva mjeseca od otkrivanja nedostatka, obavijestiti o nedostatku. Međutim, upozoravamo da nakon dvije godine od ispunjenja ugovora (u slučaju tvrtke jedna godina) korisnik više ne može ostvariti svoja prava na kupovnu garanciju. 8.4. S kim korisnik može ostvariti svoje pravo na kupovnu garanciju? Korisnik može ostvariti svoje pravo na kupovnu garanciju protiv pružatelja usluga. 8.5. Koje su dodatne pretpostavke za ostvarivanje prava na kupovnu garanciju (ako korisnik ima status potrošača)? U roku od šest mjeseci od ispunjenja nema dodatnih uvjeta osim obavješćivanja o nedostatku ako korisnik dokaže da mu je proizvod ili uslugu pružila tvrtka koja upravlja internetskom trgovinom. Međutim, nakon isteka šest mjeseci od ispunjenja, korisnik je dužan dokazati da je nedostatak koji je primijetio već postojao u trenutku ispunjenja. Jamstvo za proizvod 8.6. U kojim slučajevima korisnik može ostvariti svoje pravo na jamstvo za proizvod? Ako postoji nedostatak pokretne stvari (proizvoda), korisnik - prema vlastitom izboru - može ostvariti pravo na kupovnu garanciju ili jamstvo za proizvod. 8.7. Koja su prava korisnika na temelju prava na jamstvo za proizvod? Kao zahtjev za jamstvo za proizvod, korisnik može samo zatražiti popravak ili zamjenu nedostatnog proizvoda.
8.8. U kojem slučaju proizvod se smatra nedostatnim? Proizvod je nedostatan ako ne odgovara važećim kvalitativnim zahtjevima u trenutku puštanja u promet ili ako nema svojstva navedena u opisu koje je dao proizvođač.
8.9. U kojem roku korisnik može ostvariti svoje pravo na jamstvo za proizvod? Korisnik može ostvariti svoje pravo na jamstvo za proizvod u roku od dvije godine od puštanja proizvoda u promet od strane proizvođača (u slučaju poduzeća jedna godina). Nakon isteka tog roka, korisnik gubi to pravo.
8.10. S kim i pod kojim dodatnim uvjetima korisnik može ostvariti svoje pravo na jamstvo za proizvod? Korisnik može ostvariti svoje pravo na jamstvo za proizvod isključivo protiv proizvođača ili distributera pokretne stvari. Kada korisnik ostvaruje svoje pravo na jamstvo za proizvod, mora dokazati nedostatak.
8.11. U kojim slučajevima je proizvođač (distributer) oslobođen odgovornosti za jamstvo za proizvod? Proizvođač (distributer) je oslobođen odgovornosti za jamstvo za proizvod samo ako može dokazati da: - proizvod nije proizveo ili stavio u promet u okviru svoje poslovne djelatnosti, ili - nedostatak nije bio prepoznatljiv prema znanju i tehnologiji u trenutku puštanja proizvoda u promet, ili - nedostatak proizvoda proizlazi iz primjene propisa ili obvezujućih uputa nadležnog tijela. Dovoljno je da proizvođač (distributer) dokaže jedan od tih razloga za oslobađanje. Napominjem da se istovremeno ne može ostvariti pravo na jamstvo za proizvod i jamstvo za pokretnu stvar zbog istog nedostatka. Međutim, ako se uspješno ostvari pravo na jamstvo za proizvod, korisnik može ostvariti svoje pravo na jamstvo za pokretnu stvar za zamijenjeni proizvod ili popravljeni dio protiv proizvođača.4 4
Webshop neve - ÁSZF - 2019. Opis pravila jamstva.
POSTUPAK ZA ZAHTJEVANJE GARANCIJE (ZA POTROŠAČE KOJI SE SMATRAJU POTROŠAČIMA)
9.1. U ugovoru između potrošača i poduzetnika, strane se ne mogu odstupiti od odredbi propisa na štetu potrošača.
OPĆE ODREDBE
10.1. Uvjeti suđenja, drugi uvjeti,
REDOSLIJED RJEŠAVANJA PRIGOVORA (ZA POTROŠAČE KOJI SE SMATRAJU POTROŠAČIMA)
11.1. Rješavanje pritužbi, mirovna tijela.
AUTORSKA PRAVA
12.1. Zaštita autorskih prava internetske trgovine.
13. ZAŠTITA PODATAKA Web stranica www.autoleder.hr Budimpešta. 06.11.2020. Pravno obavijest Autorska prava
Web shop Materijali prikazani na stranicama vlasnika web shopa, uključujući fotografije i podatke, zaštićeni su autorskim pravima. Kopiranje u bilo kojem obliku, pohrana u sustavima podataka, objavljivanje na drugim internetskim stranicama ili bilo koja druga upotreba, osim osobne uporabe, moguće je isključivo uz prethodnu pismenu suglasnost vlasnika web shopa. Ova web stranica može sadržavati autorski zaštićene tekstualne, grafičke ili druge radove sljedećih autora, između ostalih: Autoleder kft. Opća odgovornost Ovlaštenici web shopa stranice mogu koristiti i posjećivati samo na vlastitu odgovornost. Vlasnik web shopa neće snositi odgovornost za bilo kakvu štetu ili posljedice, bilo izravne ili neizravne, nastale zbog eventualnih netočnih ili zavodljivih sadržaja na stranicama web shopa, korištenja ili nemogućnosti korištenja web stranica i usluga, njihova prekida ili prestanka. (Ovo se ne primjenjuje na usluge koje su regulirane posebnim ugovorima ili sporazumima, za koje će vlasnik web shopa djelovati i biti odgovoran u skladu s odredbama tih ugovora.)
Rizikó
Korisnici koji koriste usluge vlasnika web trgovine prihvaćaju da tijekom prijenosa podataka podaci mogu biti izgubljeni, uništeni ili može doći do neovlaštenog pristupa, te da zbog javne prirode interneta može doći do neovlaštenih upada u sustav, što može rezultirati podacima (uključujući osobne podatke) koji dospijevaju u neovlaštene ruke. U takvim slučajevima vlasnik web trgovine ne snosi nikakvu odgovornost, a korisnik je svjestan ovog rizika i prihvaća ga prilikom korištenja usluga.
Naravno, poduzimamo sve mjere kako bismo osigurali sigurnost podataka, naš hosting i web stranicu održavaju stručnjaci koji redovito ažuriraju sustave. Podatke nećemo dobrovoljno dijeliti s trećim stranama - osim ako za to nemaju odgovarajuće ovlasti ili dozvole nadležnih tijela.
Obavještavamo vas da web stranicu vlasnika web trgovine možete koristiti samo ako prihvatite gore navedeno!